I skolan

Jag vet inte riktigt vad som hände med datorn där, så konstigt det såg ut!
Jag sitter och jobbar med min intervju om Bolibompa, letar efter när det allra första avsnittet av bolibompa sändes,men jag hittar inte någonstans var.

Idag så har det vart ganska tråkigt, eller ja det är ju långt kvar, men det är en sån där tråkig onsdag, ingenting roligt händer.

Jag missade the voice imorse, fan jag ville ju se kenza!
Jaja hoppas att man typ kan se webb tv eller någonting!

Hoppas att hon ställer upp flera gånger i tv,!

Jag är super hungrig, och vi får äcklig lunch idag.
Jag ska gå ner till centrum på rasten och köpa typ kexchocklad, jag behöver en riktig socker-kick känner jag.

Daniela befinner sig i Thailand, och jag är så sjuukt avudsjuuk!
men men det är väll bara att stå ut efter som att vi (kanske) ska åka till Turkiet, bara ett svagt kanske, men man får väll hoppas på det bästa.

Nu ska jag leta vidare på när bolibompa startades, så jag skriver mer sen.

Hugs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0