Fettiskväll!

Gomiddag

Idag har det vart en bra dag, men den kommer bli rooligare, jag maria och kajsa ska ha värsta fettiskvällen ikväll, där ska ingå ben n jerrys, data,läsk godis, mm.
Naaaajs, idag pratade jag ett ganska långt tag med eda, och hon koollade in mej på youtube, haha.

Nu ska jag snart sätta på mig mascara, och kläder införkvällen,
Och packa till maria, Goosh jag trodde att jag hade mera tid, men icke sa nicke, ska möta henne snart jue!

Aja Jag slänger in en bild på en fin outfit som jnte jag skulle tacka nej till:


Japp som sagt, i wish...

Ha en trevlig måndagskväll

 maria

allt de där va sjuuuuuuuuuukt snyggt :O hade såna örhängen förut fast rosa HIHI (a) vart är skorna ifrån?:O <33333

2009-03-03 ♥ 19:50:21
BLOGG: http://mariuas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0