Bio Bio Bio

Idag är jag supertrött, men det går över, för idag händer massa kul!
idag ska på bio med Maria och se Bedtime stories, sen efter det ska vi käka på doonken (idag igen tss)
Det blir säkert superkul, senare på kvällen har jag inga dirkekta planer.
Snart ska Mariia ringa mig eller så måste jag ringa henne och höra lite saker, oh nu ringer det, haha vilken timing.
Nu ska jag äta frukost, mer bilder från bion kommer senare

Pus hej

Hoppas ni får en bra dag.


 Denise

Vad kul att du gillar min blogg :) Ja men absolut, kul att du vill tävla, det är ju en jättebra början till att vinna en design iaf ;D

Kika in på lördag så har jag dragit vinnare :) Kram, hoppas du får en fin dag :)

2009-02-26 ♥ 07:50:06
BLOGG: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0