Sutch a beautiul day!

Morning morning, eller ska jag säga nighty nighty? Haha! Jag och emma vaknade klockan halv 2 idag. Helt stört! Så vi tänkte att det var bäst att skita i ung idag, efter som att allt typ tröjjor och grejjer hade tagit slut. Men vi bestämde oss för att åka, dels för ett skäl, och sen för att det kanske skulle vara roligare idag! Vi åkte in med sofie, kollade runt lite. Vi skulle möta klara och några av hennes vänner, men det blev ingentig med det, för ett skäl. vilket suger!!
Btw, klara jag har köpt väskan från topshop. Precis när jag kom in i butiken så kollade jag ivrigt efter väskan, och då stod det en tjej som provade den sista!!! MY LORD! fick lite damp på henne. Men sedan fick jag visnings exemplaret, mouhaha. :) Sens tod jag och emma och dansade och ropade vid scenen. Fett sköna gospell typerna sjöng ashögt och vi dansade och viftade med händerna, för vi stod längst fram. Pinsamt var det också när dem zoomade in på mitt fejjs, hahaha! Nu ska jag vara social med emma. Hitta på någe kul. Kanske bak, skulle behöva en sockerkick.

Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0