Reaally don't know.

Okej, jag har inga speciella planer, just nu. Men det kommer. Ikväll SKA jag lana. Jag fick. Kanske ska ringa gabriel en snutt!! Han piggar nog upp mig. Iallafall känns det kul, att det nu är spikat att vi ska dra dit. Anton, fritiof...( -.- ), robin, julius, och hampus ska typ vara dääär! Ruuuligt.
Mamma tjatar om att jag ska fixa hamstrarnas bur. MEN JAG KAN INTE? vet inte hur jag ska göra.. (pinsamt) Jaja, får vänta tills hon kommer hem, snart. Så får hon ta och visa mig..

Har vart ute lite på tomten med kattungarna. Skönt att få frisk luft. Känner att jag bara vart inne idag, liksom.
Ledsen blev jag också när jag fick reda på att into the wild inte var självaste filmen, dem skulle visa på kanal8. Utan det var ett djurprogram. HAHA!

Jaja, ny design är på G! Tack elvira!

Puss på er, hörs senare.
xoxo

 Emelie

Känner likadant. Har också vart inne hela dan;(

2009-08-29 ♥ 23:26:57
BLOGG: http://eemeliees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0