What a wonderful day!

Nu ska maria precis gå och göra cola, i sin colagarderob. Hon har nämnligen det där man kan producera egen cola, varena timme smart va? så jäklans nice!....

April April! Där blev ni allt lurade?.. x) Jag har faktiskt inte blivit lurad idag! :O Men vet massor som har lurat folk. Det är lite roligt tycker jag. Idag var skolan bra, väldigt bra! Efter skolan gick jag hem och hämtade pengar till farsta med maria. Jag inhandlade då
- Blusher från HM. 49:-
- Sminkborste från Hm 39:-

Sen blev det donken, och chailatte. Yummie!
What a wondeful day!


Bilder kommer imorgon. Och snart får jag min nya design.. Längtar!
Så nu får vi sova så gott.
Ps. Jag sover hos maria idag! (:
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0