So super busy!

That's right. Jag är helt slut, efter allting! Jag var ju istan igår med min moster. Och vi gick runt hela sverige kändes det som! Först Medborjarplatsen, sen Mariatorget, sen gamlastan, sen T-centralen,sen kungsan, sen gick vi hela skeppsbron, sen slussen. Och sen blev det dags att åka hem för mig.
Och däremellan, hann vi med god asiatisk buffe, på Bambo City, på Drottninggatan. Vet ni? jag orkar verkligen inte lägga in bilderna nu, utan det kanske blir ikväll. Eller imorgon. Hihi. Jusst nu har jag ganska tråkigt. Min syster sofie är på Grönan. Och avensjuk? JA!  Idag har det också vart fullt upp. Teater från klockan 10.00 till klockan 17.00!
Helt enkelt slut på alla krafter.

Nu ska jag kolla in på youtube tror jag!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0