Jag är en latmask!

Alldeles riktigt? vet ni varför? Jag orkar inte lägga in bilder från idag, hehe så imorgon får det bli Bilddagen! Tjoho. då blir det massor av bilder, eftersom att jag är en latmask nu..
Iallafall, vad tycker ni visst har det vart en underbar dag? Med härligt väder! I solen känns det ju nästan som sommar. Helt otroligt. För tillfället är jag ganska uttråkad, kollade nyss på Talang, och sen Carina flyttar in, Denna gång hos Pernilla Whalgren! What a house?! Världens finaste hus, enligt mig!
Kolla här är några bilder!


Liten bild, men hennes garderob skulle jag seriöst kunna döda för.

Huset utanpå! Magical!

Fin fina köket.

Så galet fint. Jaja, hade jag tillräckligt
med cash, så skulle mitt kök inte se ut som det gjorde!
Även om det inte är något fel alls på vårat nuvarande.

Åh jag dödar seriöst för detta!

Så det var lite bilder! Nu ska jag göra något annat.
Ha det bäst. I love u!
Puss!

 binded magazine

Hur ser en "utekväll" outfit ut? Kika in i binded magazine för mer information, eller snarare instruktioner för hur du kan bidra!



Hälsningar från redaktionen

2009-04-04 ♥ 12:06:55
BLOGG: http://www.binded.se
 Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?



Glöm inte bort veckans blogg! :)

2009-04-04 ♥ 16:15:53
BLOGG: http://magiskaminnen.blogg.se/
 E L V I R A

Hejsan hoppsan tänkte bara göra en liten uppgradering:D



Jag ska sitta med designen imorgon så då är väl den klar så du vet, kramar!<3

2009-04-04 ♥ 18:53:40
BLOGG: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0