Hemma hos klara!

That's right jag är hemma hos klaru! Jag tog cyckeln till henne, och jag tog ängenvägen, och det blåste så mycket så det kändes som om hela cycklen skulle välta! Haha. När vi senare var i hökarängen så svängde vi in på Ica och köpte lite läsk och godis. Nu sitter vi hemma i hennes säng och kollar på DH. Jag sitter vid en MAC dator, ooh me love! 

Nu ska klara visa mig ett intressant video klipp! Hehe, gotta go!
Puss på er!

 E L V I R A

Well here you go!:D



Nu är designen fixad, jag undrar lite saker så jag har lagt till dig på msn, så ska jag bara höra lite, hoppas du trivs med den, puss och kram:)<3

2009-04-05 ♥ 19:18:24
BLOGG: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0