Hemma hos jojjo

Nu är jag hemma hos johanna. Jag har hjälpt henne, och fixa mycket med bloggen, vi har fortfarande massa fix och småsaker kvar. Proffs som man e... (not) Senare kommer jag länka till hennes söta blogg. Okej. Typ värsta dunderkvällen senare idag. Desperathe housewives sänder ju dubbel avsnitt pga att det vardum Hoc key förra veckan. Så jag måste sova, direkt efter det, för att jag ska kunna pallra mig upp. Inatt blev det en sömnlös natt, sov knappast nogonting, viket gjorde så att jag förvsov mig imorse, haha. Klmpig som jag är.
Kevin kom in i mitt rum.
- Började inte du 8.15 idag?
- Eh.. jo det gjorde jag..

Kollade på klockan och den var 8.15
Deamit! Det blev allså mycket stress, där.. ingen fukost heller.
Jaja, Nu har jag och johanna förflyttat oss, från hennes rum till hennes balkong.

åh, jag råkade nästan radera hela texten, så jag slutar nu.. innan jag förstör någe mer.
Ha en skönis kväll, hörrni!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0