Godmorgon!

En ny dag, nya tag, ellerhur?
Just nu sitter jag och kollar på vakna med the voice, äter frulle, och bloggar samtidigt.
Jag skulle egentligen gå upp klockan sex. Men det fick bli en halvtimmas mer sömn innan jag och sofie tassade upp.
Idag är det en vanlig skoldag, och sen klockan 4 så ska jag dra till teatern, vi får se om jag hinner blogga något mer idag, eftersom att jag kommer att vara borta hela dagen, och kvällen, typ.
Jag kom också på imorse att jag har fucking FRANSKA idag. ååh jag orkar inte, och jag bryr mig inte heller.
Men men, känner samtidigt att jag bör gå lektionen..

Nu ska jag äta klart och glo på tv!
Önska mig lycka till ikväll, i really need!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0