GLAD PÅSK!

Alldeles riktigt! Glad påsk på er! På denna morgon så har jag legat i sängen med emma,och slumrat samt snackat. Höhö. Och jag vaknade som vanligt med solen inskinandes i ögonen. Åh vad jag älskar våren. Den är så efterlängtad, and now its here!! För två dagar sen, så var jag och bowlade med daniela och sofie och mimmi! Det var skitroligt, och när man delar upp prisen så ble det inte alls dyrt! Det är ju riktigt kul, synd att jag inte gör det ofta!


så, nu ska jag  upp och äta frulle! Yummie.
Hoppas ni nu får en rolig påskafon!
Puss


 klara

jag ville följa med, fan att jag inte kunde :( aaja puss på din sötis

2009-04-11 ♥ 15:58:31
 sandra

vi ville att du skulle joina oss också, sötis <3!

2009-04-12 ♥ 16:30:45
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0