Feeling bad!

Igår hela dan, så funkade inte mitt blogg.se! Allt var helt konstigt, så jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Dagen igår var iallafall underbar! Typ hundra grader varmt i solen, jag träffade daniela sen på eftermiddagen, och på förmiddagen så tog jag en morgon promenad till vivo med mamma. Vi köpte där stekt kycklig, som vi sen satt och åt utomhus, i den stekheta solen. Vilket väder? Idag är det inte heller så kallt ute, visst solen kikar inte fram, med vad gör det? Nu ska jag snart krypa ner i soffan med mamma och kolla på filmen : " Brudens bäste man" det ska bli mysigt. Vi har typ 8478 stycken vindruvor som måste ätas upp, hehe. Me love!
Så nu ska vi börja kolla.
Men somsagt förlåt för igårdagens dåliga uppdatering!

Ha en helskön dag!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0