Bilder Bilder

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott. Det har nämnligen jag gjort, sovit som en stock.
Igår var det ju teater, sen Fest. Det var supermysigt. Vi satt ute på fridas balkong, Jag,Saga,Matilda,Sanna och snackade. Sen sprang Wilma, Frida och Tove och Kamilla, från och till. Dem kollade på en film samtidigt. Så satt där, käkade glass och hade ljus tända. Och det var så sjukt varmt ute. (Hon har typ världens mysigaste balkong) Så det var nice.
Jag och dem andra teaterbruttorna åt på Donken innan, så jag var proppmätt.

Jag har lyckats få med mig kameran, så här kommer det bilder från gårdagens kväll.
Och sen måste jag få säga att jag är sjukt irriterade på dem som ska till GRÖNA LUND idag och imorgon.
Idag ska det ju typ bli 19 grader varmt, så det är det perfektaste vädret.

Själv idag så ska jag ut med min moster Ina, (carina) och äta lunch ute på något mysigt fik i typ Kungsan. Hoppas vi kanske får en fin utsikt till Grönan? (: Jag tar med mig kameran nu också, tänkte spendera det sista batteriet som jag har kvar. Så bilder blir det ikväll, också.. (:
Nu har jag fått det mesta sagt..

Här kommer bilderna från igår. ( och från längrefram)


Söt bild på Maria, dock var det i julas. men whatever?

Strike a pose. Joel. haha

Sötaste TOVE!

Omg, gammal bild på mig!

Haaha, maaria.

Okej, den här bjuder jag på.
Hahahaa

Cooling!

Tove igen på teatern (logen)

Hahah, Saga och Wilma. (rocktema)

Oj, gud va ljust det såg ut.. okej det förklarar blixten. Annars var det mörkt och mysigt.

Det är dem ända bilderna jag hinner med jusst nu.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig och dra.
Hörs sen. Puss


 Daniela

Du glömde mig!! :'(( du e en elaking sandra!! <3

2009-04-25 ♥ 23:15:52
BLOGG: http://hallonplantan.blogg.se/
 mimmi

då är du irriterad på mig (a)<3

2009-04-26 ♥ 09:21:04
 E.

Tack! det ärmitt vardagsrum.

Puss.

2009-04-26 ♥ 10:06:36
BLOGG: http://petite.nu
 E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 ♥ 10:32:40
BLOGG: http://elenasobrino.blogg.se/
 sandra

Hahaha Förlåt. <3



Ja mimmi!! haha <3

2009-04-26 ♥ 18:53:08
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/
 tove

hej bästa sandra <3 när tog du den översta bilden på mig eller den första? saknar dig redan<3<3

2009-04-29 ♥ 20:35:50
BLOGG: http://zeettaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0